Графік і результати опитувань
Графік і результати опитувань
ГРАФІК ОПИТУВАНЬ на 2024-2025 н.р.
№ з/п |
Тема дослідження |
Назва |
Дати проведення |
Аудиторія |
Посилання на анкету |
1 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня/освітньо-наукова програма очима здобувачів вищої освіти |
Січень – лютий 2025 |
студенти |
|
2 |
Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю |
студенти з інвалідністю |
|||
3 |
Освітня/ освітньо-наукова програма очима випускників |
студенти |
|||
4 |
Освітня програма очима випускників з інвалідністю |
випускники з інвалідністю |
|||
5 |
Освітня/ освітньо-наукова програма очима роботодавців |
роботодавці |
|||
6 |
Освітня/ освітньо-наукова програма очима науково-педагогічного персоналу |
викладачі |
|||
7 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників |
Листопад 2024 |
випускники |
|
8 |
Працевлаштування очима випускників з інвалідністю |
Січень - лютий 2025 |
випускники з інвалідністю |
||
9 |
Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці |
Працевлаштування очима роботодавців |
Листопад 2024 |
роботодавці |
|
10 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима здобувачів освіти |
Грудень 2024 Червень 2025 |
студенти |
|
11 |
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю |
Грудень 2024 Червень 2025 |
студенти з інвалідністю |
||
12 |
З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату |
Опитування стосовно системи запобігання плагіату |
Січень, травень 2025 |
студенти |
|
викладачі |
|||||
13 |
Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища |
Університет очима здобувачів освіти |
Березень – квітень 2025 |
студенти |
|
14 |
Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету |
Опитування споживачів освітніх послуг |
Листопад – грудень 2024 |
студенти |
|
15 |
Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання |
Дуальна форма здобуття освіти |
Березень 2025 |
студенти |
|
16 |
викладачі, співробітники |
||||
17 |
Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища |
Інклюзивна освіта |
Квітень – травень 2025 |
студенти |
|
18 |
Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» |
Кращий староста академічної групи |
Березень 2025 |
старости груп |
|
19 |
Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті |
Адаптація першокурсників |
Грудень 2024 |
студенти-першокурсники |
|
20 |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Грудень 2024 Червень 2025 |
студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів |
|
21 |
Оцінювання діяльності викладача за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2025 |
завідувач кафедри/голова циклової комісії |
|
22 |
колеги |
||||
23 |
студенти |
||||
24 |
Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання |
Дистанційна форма навчання |
Грудень 2024 Червень 2025 |
студенти викладачі адміністрація |
|
25 |
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі |
Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему |
Листопад - грудень 2024 |
науково-педагогічні та педагогічні працівники |
|
26 |
здобувачі освіти |
ГРАФІК ОПИТУВАНЬ на 2023-2024 н.р.
№ з/п |
Тема дослідження |
Назва |
Дати проведення |
Аудиторія |
Посилання на анкету |
1 |
Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці |
Працевлаштування очима роботодавців |
Листопад 2023 |
роботодавці |
|
2 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників |
Листопад 2023 |
випускники |
|
3 |
Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету |
Опитування споживачів освітніх послуг |
Листопад – грудень 2023 |
здобувачі освіти |
|
4 |
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі |
Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему |
Листопад - грудень 2023 |
науково-педагогічні та педагогічні працівники |
|
5 |
здобувачі освіти |
||||
6 |
Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті |
Адаптація першокурсників |
Грудень 2023 |
здобувачі освіти перших курсів |
|
7 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима здобувачів освіти |
Грудень 2023 Червень 2024 |
здобувачі освіти |
|
8 |
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю |
Грудень 2023 Червень 2024 |
здобувачі освіти з інвалідністю |
||
9 |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Грудень 2023 Червень 2024 |
здобувачі освіти перших курсів |
|
10 |
Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання |
Дистанційна форма навчання |
Грудень 2023 Червень 2024 |
здобувачі освіти викладачі адміністрація |
|
11 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників з інвалідністю |
Січень - лютий 2024 |
випускники з інвалідністю |
|
12 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима здобувачів вищої освіти |
Січень – лютий 2024 |
здобувачі освіти |
|
13 |
Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю |
здобувачі освіти з інвалідністю |
|||
14 |
Освітня програма очима випускників |
здобувачі освіти |
|||
15 |
Освітня програма очима випускників з інвалідністю |
випускники з інвалідністю |
|||
16 |
Освітня програма очима роботодавців |
роботодавці |
|||
17 |
Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу |
викладачі |
|||
18 |
З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату |
Опитування стосовно системи запобігання плагіату |
Січень, травень 2024 |
здобувачі освіти |
|
19 |
викладачі |
||||
20 |
Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання |
Дуальна форма здобуття освіти |
Березень 2024 |
здобувачі освіти |
|
викладачі, співробітники |
|||||
21 |
Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» |
Кращий староста академічної групи |
Березень 2024 |
старости груп |
|
22 |
Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища |
Університет очима здобувачів освіти |
Березень – квітень 2024 |
здобувачі освіти |
|
23 |
Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища |
Інклюзивна освіта |
Квітень – травень 2024 |
здобувачі освіти |
|
24 |
Оцінювання діяльності викладача за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2024 |
завідувач кафедри/голова циклової комісії |
|
25 |
колеги |
||||
26 |
здобувачі освіти |
ГРАФІК ОПИТУВАНЬ на 2022-2023 н.р.
№ з/п |
Тема дослідження |
Назва |
Дати проведення 2022-2023 |
Аудиторія |
Посилання на анкету |
Результати |
1 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима здобувачів вищої освіти |
Січень - лютий 2023 |
студенти |
|
|
2 |
Освітня програма очима випускників |
випускники |
||||
3 |
Освітня програма очима роботодавців |
роботодавці |
||||
4 |
Освітня програма очима науково- педагогічного персоналу |
викладачі |
|
|||
5 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників |
Листопад 2022 |
випускники |
||
6 |
Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці |
Працевлаштування очима роботодавців |
Листопад 2022 |
роботодавці |
|
|
7 |
Оцінювання професіоналізму науково- педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима студентів |
Грудень 2022 Квітень 2023 |
студенти |
|
|
8 |
З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату |
Опитування стосовно системи запобігання плагіату |
Травень 2023 |
студенти |
||
9 |
викладачі |
|||||
10 |
Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища |
Університет очима студентів |
Березень - квітень 2023 |
студенти |
||
11 |
Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету |
Опитування споживачів освітніх послуг |
Листопад - грудень 2022 |
студенти |
|
|
12 |
Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання |
Дуальна форма здобуття освіти |
Лютий 2023 |
студенти, викладачі, співробітники |
||
13 |
Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів із особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища |
Інклюзивна освіта |
Квітень - травень 2023 |
студенти |
||
14 |
Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» |
Кращий староста академічної групи |
Березень 2023 |
старости груп |
||
15 |
Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті |
Адаптація першокурсників |
Грудень 2022 |
студенти- першокурсники |
||
16 |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Березень - квітень 2023 |
студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів |
||
17 |
Визначення задоволеності студентів- іноземців послугами Університету |
Анкетування студентів-іноземців |
Грудень 2022 Квітень 2023 |
студенти- іноземці |
||
18 |
Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2023 |
завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом |
||
19 |
Оцінювання діяльності викладача колегами за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2023 |
колеги |
|
|
20 |
Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2023 |
здобувачі освіти |
||
21 |
Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання |
Дистанційна форма навчання |
Грудень 2022 Квітень 2023 |
студенти здобувачі адміністрація |
||
22 |
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі |
Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему |
Листопад - грудень 2022 |
науково- педагогічні та педагогічні працівники |
||
23 |
здобувачі освіти |
|||||
24 |
Оцінювання професіоналізму науково- педагогічних працівників і якості курсу |
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю |
Листопад 2022 - червень 2023 |
здобувачі освіти з інвалідністю |
||
25 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима випускників з інвалідністю |
Січень - лютий 2023 |
випускників з інвалідністю |
||
26 |
Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю |
здобувачі освіти з інвалідністю |
||||
27 |
Працевлаштування очима випускників з інвалідністю |
випускників з інвалідністю |
|
ГРАФІК ОПИТУВАНЬ на 2021-2022 н.р.
№ з/п |
Тема дослідження |
Назва |
Дати проведення |
Аудиторія |
Посилання на анкету |
Результати |
1 |
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в студентському середовищі |
Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему |
Жовтень – Листопад 2021 |
здобувачі вищої освіти |
||
науково-педагогічні та педагогічні працівники |
||||||
2 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників |
Листопад 2021 |
випускники |
||
3 |
Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету |
Опитування споживачів освітніх послуг |
Листопад - Грудень 2021 |
здобувачі вищої освіти |
||
4 |
Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці |
Працевлаштування очима роботодавців |
Листопад 2021 |
роботодавці |
||
5 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима студентів |
Грудень 2021 |
здобувачі вищої освіти |
||
6 |
Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті |
Адаптація першокурсників |
Грудень 2021 |
першокурсники |
||
7 |
Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання |
Дистанційна форма навчання |
Грудень 2021 Квітень 2022 |
здобувачі вищої освіти, викладачі, адміністрація |
||
8 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима здобувачів вищої освіти |
Січень – Лютий 2022 |
здобувачі вищої освіти |
||
9 |
Освітня програма очима випускників |
Січень – Лютий 2022 |
випускники |
|||
10 |
Освітня програма очима роботодавців |
Січень – Лютий 2022 |
роботодавці |
|||
11 |
Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу |
Січень – Лютий 2022 |
викладачі |
|||
12 |
Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання |
Дуальна форма здобуття освіти |
Лютий 2022 |
здобувачі вищої освіти, викладачі, співробітники |
||
13 |
Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» |
Кращий староста академічної групи |
Березень 2022 |
старости груп |
||
14 |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Березень – Квітень 2022 |
здобувачі вищої освіти |
||
15 |
Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища |
Університет очима студентів |
Березень - Квітень 2022 |
здобувачі вищої освіти |
||
16 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима студентів |
Квітень 2022 |
здобувачі вищої освіти |
||
17 |
Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету |
Анкетування студентів-іноземців |
Квітень 2022 |
студенти-іноземці |
||
18 |
Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища |
Інклюзивна освіта |
Квітень – Травень 2022 |
здобувачі вищої освіти |
||
19 |
З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату |
Опитування стосовно системи запобігання плагіату |
Травень 2022 |
здобувачі вищої освіти, викладачі |
||
20 |
Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2021-2022 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2022 |
завідувач кафедри/ голова циклової комісії |
||
21 |
Оцінювання діяльності викладача колегами за 2021-2022 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2022 |
колеги |
||
22 |
Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2021-2022 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2022 |
здобувачі вищої освіти |
ГРАФІК ОПИТУВАНЬ на 2020/2021 н.р.
№ з/п |
Тема дослідження |
Назва |
Дати проведення |
Аудиторія |
Посилання на анкету |
Результати |
1 |
Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання |
Дистанційна форма навчання |
Жовтень 2020 Березень 2021 |
студенти викладачі |
||
2 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима студентів |
Жовтень 2020 Березень 2021 |
студенти |
||
3 |
Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету |
Опитування споживачів освітніх послуг |
Жовтень 2020 |
студенти |
||
4 |
Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання |
Дуальна форма здобуття освіти |
Жовтень 2020 |
студенти, викладачі |
||
5 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників |
Листопад 2020 |
випускники |
||
6 |
Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці |
Працевлаштування очима роботодавців |
Листопад 2020 |
роботодавці |
||
7 |
Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті |
Адаптація першокурсників |
Грудень 2020 |
студенти-першокурсники |
||
8 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима здобувачів вищої освіти |
Лютий – Березень 2021 |
студенти |
||
9 |
Освітня програма очима випускників |
Лютий – Березень 2021 |
випускники |
|||
10 |
Освітня програма очима роботодавців |
Лютий – Березень 2021 |
роботодавці |
|||
11 |
Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу |
Лютий – Березень 2021 |
викладачі |
|||
12 |
Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» |
Кращий староста академічної групи |
Березень 2021 |
старости груп |
||
13 |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Березень – Квітень 2021 |
студенти |
||
14 |
Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища |
Університет очима студентів |
Березень - Квітень 2021 |
студенти |
||
15 |
Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища |
Інклюзивна освіта |
Квітень – Травень 2021 |
студенти |
||
16 |
З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату |
Опитування стосовно системи запобігання плагіату |
Травень 2021 |
студенти, викладачі |
||
17 |
Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2020-2021 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2021 |
завідувач кафедри/голова циклової комісії |
||
18 |
Оцінювання діяльності викладача колегами за 2020-2021 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2021 |
колеги |
||
19 |
Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2020-2021 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2021 |
студенти |